hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan a 2,5 milliárdos FVM-es rendezvénytender győztese

Az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézete (VKSZI) eredményt hirdetett az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program (ÚMVP) rendezvényszervezési feladataira kiírt 2,5 milliárd forint keretösszegű, később 3,75 milliárdra bővíthető pályázaton. A nyertes négy évre kapott megbízást.
hirdetés

A Merlin Communications nyerte az FVM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézete (VKSZI) Új Magyarország Vidékfejlesztési Program (ÚMVP) rendezvényszervezési feladataira kiírt 2,5 milliárd forint keretösszegű (3,75 milliárdra bővíthető) tenderét. A Merlin-nek az uniós pénzekből gazdálkodó ÚMVP különböző típusú rendezvényeinek egységes pr- koncepció alapján való megszervezése lesz a feladata. Hogy konkrétan milyen feladatokat kell majd elvégeznie a cégnek, arról Wendler Tamás, a Merlin ügyvezető igazgatója a jövőbeli megállapodásokra hivatkozva nem tudott felvilágosítást adni. A megköttetendő szerződés 48 hónapra szól. 

A Merlin mellett a nyílt tenderen indult még a Sensation Event, és a Nexus, akik nem fellebbeztek az eredmény kihirdetése utáni 8 napban. 

A VKSZI, mint arról már beszámoltunk, az utóbbi időben számos tendert írt ki, melyek közül a pr-, reklám- és médiatender furcsa kiírása és eredménye nagy vihart kavart.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés