hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvan az új BKV-szlogen

Eredmény született a BKV ügynökségeknek kiírt pályázatán. A kétszavas új szlogen a „Mozgásba hozzuk a várost” sort váltja.
hirdetés

„Önnek jár” – az Index Tékozló Homár blogja úgy tudja, ez lesz a BKV új szlogenje.

A közlekedési vállalat februárban hirdetett pályázatot az új jelmondatra, amely az eddig használt „Mozgásba hozzuk a várost” sort válthatja. A tenderen csak ügynökségek indulhattak ötletekkel, a közlekedési cég pedig már elbírálta a pályázatot, a nyertes ötletet ugyanakkor egyelőre nem hozta nyilvánosságra.

A félmillió forinttal jutalmazott győztes ügynökséget viszont kihirdették: eszerint a legjobbnak ítélt ötletet a Protest PR jegyzi.

Papp Dániel, az ügynökség társtulajdonosa a Kreatív Online kérdésére azt mondta: hivatalosan maguk sem tudják, melyik ötletet választotta a zsűri: minthogy ők is csak a Homárról értesültek a vélelmezett választásról, megvárják a bejelentését.

Az ex-újságírók alapította pr- és marketingügynökséget némiképp furcsa helyzetbe hozza az Addict blog félkomoly közösségi brainstormingja. A blog ezzel tiltakozott a magánszemélyeket kizáró, és legfeljebb négyszavas, kommunikációs stratégiához nem kapcsolt szlogent kereső pályázat ellen. Ezen ugyanis felmerült a „Neked jár” szlogenötlet, amely ötödikként zárt a blog olvasói által benyújtandó három ötletről döntő szavazásán.

„Az Addict brainstormingjáról mi is csak ma értesültünk, amikor megjelent az állítólagos győztes szlogen a Tékozló Homár blogon, benne a hivatkozással” – mondta Papp Dániel. „Jóllehet, úgy tartják, hogy az ötletek tárháza végtelen, de mindenki tudja, hogy két hasonló idea - főleg ilyen kicsi szakmán belül - könnyen előfordulhat. Sajnáljuk, hogy ilyen támadások célpontjává váltunk, és valamennyit határozottan visszautasítjuk” – fogalmazott az ügynökség társvezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés