hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megvannak a The Cup eredményei

A shortlistre jutó négy magyar ügynökségből egy sem nyert díjat a The Cup nemzetközi reklámversenyen. A fődíjat a japán Beacon vitte el.

hirdetés

Négy nap zsűrizés után tegnap megszülettek a negyedik The Cup reklámverseny eredményei. A négy regionális reklámfesztivál, az Adfest, a FIAP, az ADC*E és a Golden Drum shortlisteseit versenyeztető megmérettetésen, Isztambulban idén a DDB Budapest, az Ogilvy, a Friendly Advertising és az ACG reménykedtek a díjért, de sajnos egyikük sem ért el eredményt. 

A fesztivál fődíjának számító Grand Cup 2011-ben a 2009-es Cannes Lions reklámfesztiválon promó kategóriában Grand Prix-t, pr-ben pedig egy oroszlánt bezsebelő projekt, a Yubari japán kisváros turizmusát fellendítő kampányért a tokiói Beacon Communications kapta.

A fődíjon kívül három fő kategóriában a 715 munka és 145 döntős (67 az Adfestről, 34 a FIAP-ról, 33 az ADC*E-ről és 11 a Golden Drumról) között összesen 27 aranyat osztottak még ki, a nyertes munkákat  a Xipax oldalán lehet megnézni. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés