hirdetés
hirdetés
hirdetés

MeH - bürokráciacsökkentő honlapot indított

A Miniszterelnöki Hivatal (MeH) október 1-jén honlapot indított a bürokráciacsökkentő programhoz kapcsolódóan. A házon belül készült site-on az ügyintézést egyszerűsítő programmal kapcsolatos jogszabályok, tanulmányok és szakértői javaslatok olvashatók.
hirdetés
A kormány még a nyáron indította el a bürokráciacsökkentő programot annak érdekében, hogy 2008-ra az egyötödére, 2013-ra pedig a felére csökkenjenek az adminisztratív terhek, és megteremtődjenek a minőségi jogalkotás feltételei. A jövő év végéig tartó program célja, hogy megszűnjenek a felesleges jogi előírások és eljárások, az ügyintézés pedig a mainál egyszerűbbé és gyorsabbá váljon. Ennek érdekében indult el október 1-jén a Bürostop oldal, ahol hozzáférhetőek a kormány az ügyintézést egyszerűsítő programjával kapcsolatos jogszabályok, tanulmányok és szakértői javaslatok, emellett pedig bárki konkrét javaslatokat fogalmazhat meg a témában.

A MeH nem írt ki tendert a Bürostop néven indított honlap online feladataira, hanem a tulajdonában levő informatikai céget, a Kopint-Datorgot bízta meg a kreatív kivitelezéssel és üzemeltetéssel - tudtuk meg a Kormányszóvivői Irodától. A Kopint-Datorg nemzetközi mintára készítette el a Bürstopot, amely októbertől teszt üzemmódban üzemel.

A portálon a bürokráciacsökkentő program jelenlegi szakaszában a születéssel, a házasságkötéssel, az anyakönyvezéssel, a gépjármű-ügyintézéssel, az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) eljárásaival és a telepengedélyezéssel kapcsolatos, folyamatosan beérkező szakértői koncepciók olvashatóak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés