hirdetés
hirdetés
hirdetés

Melyik pr-ügynökségnél a legjobb dolgozni?

Ha pr-esként munkát keresünk a régióban, és ragaszkodunk a multinacionális ügynökséghez, a Porter Novellihez menjünk – ez a következtetés vonható le a The Holmes Report kedden nyilvánosságra hozott összeállításából.

hirdetés

Az európai, közép-keleti és afrikai (EMEA) régió legjobb munkahelyeinek számító pr-cégeket gyűjtötte össze az amerikai kommunikációs szaklap, a The Holmes Report kedden nyilvánosságra hozott összeállításában. A multinacionális ügynökségek kategóriájában idén először a Porter Novelli nyerte el a legjobb munkahely címet, a hálózatnak Magyarországon a Noguchi a tagja. A Porter Novelli után előkelő helyet kapott még a multiügynökségek közül a hazánkban saját irodával szintén jelenlévő Grayling és Weber Shandwick, továbbá az Edelman és a Burston-Marsteller, amelyeket itthon partnerügynökségek képviselnek (előbbit a Comprad, utóbbit a Chapter 4).

Az összeállítás szerint az Egyesült Királyság legjobb munkahelyének számító pr-ügynökség a Blue Rubicon lett, a kontinentális Európa legjobbja pedig a németországi Hering Schuppener – immáron harmadik alkalommal. Ebben a kategóriában jól teljesített még a svájci Farner, a romániai Image Pr, a hollandiai Coebergh Communicatie és a spanyolországi Grupo Albion. Magyarországi ügynökség nem került a legjobbak közé. A specializált multinacionális ügynökségek közé szintén nem került olyan cég, amelynek hazánkban van irodája: ebben a kategóriában a The Holmes Report szerint az AxiComnál a legjobb dolgozni.

(forrás: The Holmes Report)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés