hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mentálmágia és Rokker Zsolti a Feibra partiján

Bűvészmutatványok, nyereményjátékok és persze borítékok uralták a Feibra idei partiját. Az est meglepetésvendége Nyári Károly volt.

hirdetés

A reklámanyagok terjesztésével és direkt marketinggel foglalkozó Feibra idén a Millenáris fogadójában rendezte meg ügyfélpartiját. Mivel ezen az estén tele volt a város egyéb cégek által rendezett bulikkal, elkerültük a tolongást a bejáratnál. Egy gyors regisztráció után egyből élményfotózásban részesülhettünk volna, de mi más izgalmakra vágytunk, és belevetettük magunkat a Mission is Possible nevű játékba. A feladat lényege az volt, hogy három borítékot kellett eljuttatnunk különböző címekre egy térkép alapján, és ha nem lettünk volna annyira bénák, és a leveleket sikerül a megfelelő postaládákba dobnunk viszonylag rövid idő alatt, akkor körberepülhettük volna a várost egy helikopterrel.

További képekért kattintson!

A sok izgalom és kudarc után leültünk a borítékot formáló szalvéták társaságába és vártuk a menü által előételként ígért ráksalátát , de az asztalról a színpadra irányították figyelmünket, ahol Nagy Molnár Dávid lépett fel. Utoljára óvodás koromban láttam bűvészt a színpadon, de szemmel láthatóan a szórakoztatóipar nagy klasszikusa még most is elbűvöli a közönséget az asztaltáncoltatással, a kardos és megkötözős mutatványokkal, a mentálmágiáról nem is beszélve. A tárkonyos fácánbecsinált és a borjústeak között sem unatkozhattunk, mert a "borítékkeresés a székek alatt" nevű játék következett, és 16 szerencsés átvehette ajándékát a színpadon. A desszert előtt Rokker Zsolti stand-up comedyje szólt a színpadon, utána pedig Nyári Károly búgta fülünkbe a zongora mögül a Fly me to the moon-t. A rendezvényt a Evenness szervezte, az ételt pedig a Millenáris cateringje biztosította.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés