hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hírnévmenedzsment konferencia

Mérhető és védhető a hírnév

A nemzetközi hírnévkockázat-definíciók hibásak, a Braun és Partners reputációmérési módszere pedig elavult – többek között ezek az éles kritikák hangzottak el a Magyar PR Szövetség múlt heti, hírnévkockázatokkal és méréssel foglalkozó konferenciáján. Megtudhattuk azt is, hogyan lehetünk amerikai elnökök.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Bocsánat. Amiről szó van, a Magyar Public Relations Szövetség nyilvános konferenciája volt, mely sok héttel korábban nyilvánosan meghirdetésre került. Akinek nem
közömbös az, mi történik a szakma vezető szervezetében, az tudott róla, és jelenkezett is rá idejében. Akit érdekelt a hírnév, a hírnévkockázat és a hírnév
mérése, az el is jött. A részvétel, a szakmai információk megismerésének lehetősége mindenkinek rendelkezésére állt. A konferencia előadóit pedig a mondandójuk
alapján kérték fel a szervezők, a tematika - és a résztvevők visszajelzései alapján: egyértelműen - szakmai minőségére ügyelve, vállalható módon. Mérési
eredmények még nem is lehetnek, - kár keresgélni őket! - mivel a MPRSZ és az e-benchmark közös fejlesztésének eredményét jelentő hírnév-mérés csak ezen a
konferencián került bemutatásra, bejelentésre. A mérési eredmények majd csak most következnek, ezekre még egy kicsit - de már nem sokat - várni kell. - Szeles Péter,
MPRSZ
#
Számomra vállalhatalan megoldásnak tűnik egy konferenciára nem meghívni annak a vállalatnak a képviselőjét, amely friss reputáció-méréssel rendelkezik, és amellyel
kapcsolatban az egyik előadó, Varga Zsolt, „a CEO magazin főszerkesztője, aki ezúttal az E-benchmark ügyvezető igazgatójaként volt jelen” éles kritikát fogalmazott.
Értem én, hogy biztonságosabb hát mögött beszélni, mint szemtől szembe, de akkor is. Akik erről döntöttek, kockáztatták a hírnevüket. Ha tudtak róla, akkor azzal;
ha nem, akkor azzal.
Abba a vitába, hogy Charles J. Fombrun metódusa elavultabb-e, mint Elliot S. Schreiberé vagy fordítva, nem szívesen megyek bele. Büszke vagyok viszont arra, hogy a
nemzetközi mintákat megismerve, a B&P Braun & Partners 2008-ban saját metódust fejlesztett a reputáció mérésére. Ahogyan büszke vagyok arra, hogy számos hazai vállalat
használta és használja fel ennek eredményeit. Öröm, hogy ez a terület mások számára is felfedezésre méltó, így egy kutatóintézet is elindult a reputáció-mérés
irányába. Kíváncsian várom, ők milyen eredményre jutottak, de ezt még sehol sem találtam. Iglódi Csaba - B&P
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés