hirdetés
hirdetés

Metro - közvélemény-kutató rendszert indít

2008-03-11
Magyarországon is elindult a lapcsoport Metro Life Panel (MLP) online közvélemény-kutató rendszere. Az MLP egy nagyvárosi életet vizsgáló kutatási projekt, melyben többek között a Metro-olvasók véleményét és életstílusukra vonatkozó információit elemzik.
A Metro márciusban indítja el az MLP magyarországi kutatásait. A kérdések szinte minden, fiatal városlakókat érintő területet érintenek, a komolyabb témáktól a szórakoztatóbbakig, a nap híreit vagy akár a címlapokra kerülő eseményeket.

A válaszokat rendszeresen közzé teszik a Metro napilapban és a Metrolifepanel.hu webhelyen.

A Metro a kezdeményezéstől azt várja, hogy az olvasóktól kapott közvetlen információk segítségével célzottabb tartalmú cikkeket olvashatnak a városlakók a lapban, így jobban meg tudnak felelni az olvasók igényeinek. A kutatási panelbe regisztrálókat nyereményekkel és ajándékokkal ösztönzi a Metro a felmérések kitöltésére.

A Metro Life Panel felmérésének egésze online módon történik, a résztvevők a felméréseket közvetlenül e-mailben kapják, amire az ezt követő három-öt napon belül válaszolhatnak egy e-mailben megadott linken keresztül.

A panel működését Carol Clarkson, a Metro központi MLP-menedzsere irányítja, a magyarországi feladatokat pedig Schwang Zoltán látja el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés