hirdetés
hirdetés
hirdetés

Metro - közvélemény-kutató rendszert indít

Magyarországon is elindult a lapcsoport Metro Life Panel (MLP) online közvélemény-kutató rendszere. Az MLP egy nagyvárosi életet vizsgáló kutatási projekt, melyben többek között a Metro-olvasók véleményét és életstílusukra vonatkozó információit elemzik.
hirdetés
A Metro márciusban indítja el az MLP magyarországi kutatásait. A kérdések szinte minden, fiatal városlakókat érintő területet érintenek, a komolyabb témáktól a szórakoztatóbbakig, a nap híreit vagy akár a címlapokra kerülő eseményeket.

A válaszokat rendszeresen közzé teszik a Metro napilapban és a Metrolifepanel.hu webhelyen.

A Metro a kezdeményezéstől azt várja, hogy az olvasóktól kapott közvetlen információk segítségével célzottabb tartalmú cikkeket olvashatnak a városlakók a lapban, így jobban meg tudnak felelni az olvasók igényeinek. A kutatási panelbe regisztrálókat nyereményekkel és ajándékokkal ösztönzi a Metro a felmérések kitöltésére.

A Metro Life Panel felmérésének egésze online módon történik, a résztvevők a felméréseket közvetlenül e-mailben kapják, amire az ezt követő három-öt napon belül válaszolhatnak egy e-mailben megadott linken keresztül.

A panel működését Carol Clarkson, a Metro központi MLP-menedzsere irányítja, a magyarországi feladatokat pedig Schwang Zoltán látja el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés