hirdetés
hirdetés
hirdetés

MGCA - kihirdették a győzteseket

A chilei Peugeot, a finn MTV3 televízió és a Puma kapták a Metro Global Creative Awards (MGCA) 2007 nemzetközi reklámverseny fődíjait. A díjakat a Metro hírújságban megjelent, kreatív hirdetések legjobbjainak osztották ki. A zsűrinek egy magyar szakember is tagja volt.
hirdetés
A Metro International harmadik alkalommal rendezte meg az MGCA nemzetközi reklámversenyt, ahol három kategóriában hirdettek győztest a szakmai zsűri döntése alapján. A bírálók között magyar szakember is helyet foglalt: Márkus Krisztina, a Universal McCann Magyarország non-tv vásárlási igazgatója.

A verseny döntőseit helyi szinten a Metro olvasók szavazták meg, ezek közül válogatta ki a zsűri a győztes pályamunkákat.

A legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés kategóriában a győztes a chilei Peugeot teljes oldalas hirdetése lett. A legjobb kreatív formájú hirdetés kategória díját a finn MTV3 televízió-csatorna egymást követő egészoldalas hirdetése kapta, míg „A legjobb integrált megoldás a Metróval” címet a Puma kapta meg.

A Peugeot-reklám kreatívjait az Euro RSCG, az MTV3-ét pedig a PHS készítette.

A Puma tévészpottal együtt futtatott metro-címlap ötletnek a Puma Brand Management volt a gazdája: a Botrány című integrált kampány az ex-futball sztár Pelé „Magic Boot” egy álbotrányát kísérte végig, mellyel arra kívánták ösztönözni az embereket, hogy kövessék a Metróban a kampány eseményeit.

A díjazottak között nem szerepel magyar hirdetés, bár valamennyi integrált megoldás kategóriában benyújtott pályázat bejutott a nemzetközi döntőbe. Magyarországot a Danone, az Europark, a Budapest Bank, a Vodafone és a Zepter International Ungarn képviselte.

A Kreatív Online korábban beszámolt arról, hogy az MGCA magyarországi fordulóján az olvasói szavazatok alapján a legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés a Magyar Televízióé (MTV) lett, míg a legjobb kreatív formájú hirdetés kategóriában a GTS Datanet kapta a legtöbb szavazatot.


A zsűri tagjai:

Maria Luisa Francoli Plaza, az MPG ügyvezető igazgatója, a zsűri elnöke
Benoít Héry, a G2 Paris alelnöke
Brian Kean, az SPN Ogilvy (Oroszország) stratégiai fejlesztési és kreatívigazgatója
Dave Harland, az OMD Ireland ügyvezető igazgatója
Eva Villanueva, a HP Spain fogyasztói képfeldolgozás és nyomtatás szektorának kommunikációs menedzsere
Jeremy Dahan, a Globe Diffusion (Franciaország) ügyvezető igazgatója
Judite Mota, a Portugál Kreatív Fórum elnöke és a Young&Rubicam Brands Portugal kreatívigazgatója
Márkus Krisztina, a Universal McCann Magyarország non-tv vásárlási igazgatója
Pavel Brabec, a Cseh Reklám- és Marketingkommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke
Pip Brooking, a Media&Marketing Europe szerkesztőhelyettese
Roger Black, a Roger Black Studio elnöke
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés