hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mi a kapcsolat a világbajnokság és a családon belüli erőszak között?

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

hirdetés

Több hetes a kampány, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy Anglia veresége esetén 38 százalékkal nő a családon belüli erőszak. Most, Anglia világbajnoki kiesésével ez aktuálissá vált ismét, ha már múltkor nem írtuk meg.

A londoni J. Walter Thomspon ügynökség készítette a kampányt a National Centre for Domestic Violence nevű brit szervezetnek, lent látható a hozzá készült kép, rajta a "ha Angliát megverik, őt is" szöveg, illetve a kutatási adat, amely szerint eleve 26 százalékkal nő a nők által elszenvedett családon belüli erőszak, ha az angol válogatottnak világbajnoki meccse van, ám ha a csapat veszít is, akkor ez a szám 38 százalékra nő. Továbbá, a meccs másnapján, függetlenül a csapat eredményétől, 11 százalékos a növekedés.

A The Not So Beautiful Game néven futó kampányban nem csak a fent látható angol zászló, hanem a svájci és a japán is szerepel. Online, printlapokban, illetve szabadtéri plakátokon látható Angliában.

Anglia július 11-én kikapott a horvát válogatottól a világbajnoki elődöntőben.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés