hirdetés
hirdetés

„Mi tudjuk, mi történt!”

A RoA szerint pontatlan volt a DDB levele
2003-06-10
A Kreatív júniusi számában jelent meg Hannes Wirnsberger levele, erre kívánok néhány sorral reagálni.
Mint a Republic of Art Reklámügynökség (RoA) ügyfélkapcsolati vezetője, megragadom az alkalmat, hogy megköszönjem Hannes Wirnsberger sikereinkhez kapcsolódó gratulációit. Jólesik a szakmától a megbecsülés, ezért is dolgozunk évek óta. Az ügynökségnél máig ott vannak azok a vezetők, akik négy éve, a Vodafone márka bevezetésekor tevékenykedtek. Ezért emlékezhetünk pontosan az akkor zajlott eseményekre, ezért látunk rá a dolgokra, hiszen mi személyesen is részesei voltunk a történteknek.

A Hannes által írt levél – nyilván a bizonytalan források miatt – számtalan pontatlanságot tartalmaz. Ha valóban érdekli őt a „big picture”, miért nem kérdezett meg bennünket is? Szeretnénk meghívni Hannest egy ebédre, ahol első kézből kaphat információkat, elejét véve egyszer és mindenkorra annak, hogy félinformációk alapján valakit folyamatosan, éveken át valótlanságokkal lehessen támadni, rongálva a szakmai jó hírnevét. Elszomorító ez a viselkedés. El kellene fogadni, hogy ezt az ügyfelet, a Vodafone-t nem sikerült megtartani, és emiatt lehet, hogy nem azt kellene támadni, akinek viszont sikerült az együttműködés. Reméljük, hogy az etikus viselkedés gyökeret verhet a magyar szakmában is. Mi a tiszta versenyre és a friss ötletekre voksolunk, reméljük, Hannes is csatlakozik hozzánk.

További jó munkát és sok sikert mindenkinek.

Barna Tamás
RoA, ügyfélkapcsolati igazgató

hirdetés
hirdetés