hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Mi tudjuk, mi történt!”

A RoA szerint pontatlan volt a DDB levele

A Kreatív júniusi számában jelent meg Hannes Wirnsberger levele, erre kívánok néhány sorral reagálni.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek
Mint a Republic of Art Reklámügynökség (RoA) ügyfélkapcsolati vezetője, megragadom az alkalmat, hogy megköszönjem Hannes Wirnsberger sikereinkhez kapcsolódó gratulációit. Jólesik a szakmától a megbecsülés, ezért is dolgozunk évek óta. Az ügynökségnél máig ott vannak azok a vezetők, akik négy éve, a Vodafone márka bevezetésekor tevékenykedtek. Ezért emlékezhetünk pontosan az akkor zajlott eseményekre, ezért látunk rá a dolgokra, hiszen mi személyesen is részesei voltunk a történteknek.

A Hannes által írt levél – nyilván a bizonytalan források miatt – számtalan pontatlanságot tartalmaz. Ha valóban érdekli őt a „big picture”, miért nem kérdezett meg bennünket is? Szeretnénk meghívni Hannest egy ebédre, ahol első kézből kaphat információkat, elejét véve egyszer és mindenkorra annak, hogy félinformációk alapján valakit folyamatosan, éveken át valótlanságokkal lehessen támadni, rongálva a szakmai jó hírnevét. Elszomorító ez a viselkedés. El kellene fogadni, hogy ezt az ügyfelet, a Vodafone-t nem sikerült megtartani, és emiatt lehet, hogy nem azt kellene támadni, akinek viszont sikerült az együttműködés. Reméljük, hogy az etikus viselkedés gyökeret verhet a magyar szakmában is. Mi a tiszta versenyre és a friss ötletekre voksolunk, reméljük, Hannes is csatlakozik hozzánk.

További jó munkát és sok sikert mindenkinek.

Barna Tamás, RoA, ügyfélkapcsolati igazgató
a szerző cikkei

hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés