hirdetés
hirdetés

Microsoft - 50 millió dolláros kreatívtendert írt ki

2007-11-21
A Microsoft négy reklámügynökségnek adott briefet egy 50 millió dollárosra becsült amerikai megbízásról - írja a BrandRepublic. A szoftvergyártó óriás januárban választja ki a győztes ügynökséget.
A BrandRepublic beszámolója szerint a Microsoft jelenlegi vezető ügynökségi partnerének, a McCann Erickson San Francisco-nak a WPP Grouphoz tartozó JWT New Yorkkal, a Publicis Grouphoz tartozó Fallon Minneapolis-szal és az MDC Partners' Crispin Porter & Bogusky Miamival kell megküzdenie.

A McCann akkor sincs veszélyben, ha elveszíti a tendert, a Microsoft nyilatkozata szerint ugyanis a januárban eldőlő tender eredménye nem érinti sem a McCann Erickson sem a Universal McCann státuszát. Az ügynökségek továbbra is a Microsoft állandó ügynökségei maradnak, a mostani megbízás újabb kampány kivitelezésére szól, erről azonban nincs bővebb információ.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés
hirdetés