hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - 50 millió dolláros kreatívtendert írt ki

A Microsoft négy reklámügynökségnek adott briefet egy 50 millió dollárosra becsült amerikai megbízásról - írja a BrandRepublic. A szoftvergyártó óriás januárban választja ki a győztes ügynökséget.
hirdetés
A BrandRepublic beszámolója szerint a Microsoft jelenlegi vezető ügynökségi partnerének, a McCann Erickson San Francisco-nak a WPP Grouphoz tartozó JWT New Yorkkal, a Publicis Grouphoz tartozó Fallon Minneapolis-szal és az MDC Partners' Crispin Porter & Bogusky Miamival kell megküzdenie.

A McCann akkor sincs veszélyben, ha elveszíti a tendert, a Microsoft nyilatkozata szerint ugyanis a januárban eldőlő tender eredménye nem érinti sem a McCann Erickson sem a Universal McCann státuszát. Az ügynökségek továbbra is a Microsoft állandó ügynökségei maradnak, a mostani megbízás újabb kampány kivitelezésére szól, erről azonban nincs bővebb információ.
(forrás: Brand Republic)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés