hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - szakmai blogot indított

Üzleti blogot tervezett a MEC Interaction a Microsoft Dynamics részlegének, amely a cég vállalatirányítási szoftvereit kínálja. Az ügynökség szerint a Magyarországon még újszerűnek számító üzleti blog kiegészítése vagy kiváltója lehet a hagyományos bannerkampánynak.
hirdetés
A novemberben elindult ERP-blog a vállalatirányítással foglalkozó szakembereknek, elsősorban a hazai kis- és középvállalatok vezetőinek szól. Bár az ERP-blog a Microsoftnak készült, az oldal szerint független médiumként, a vállalat szakmai támogatásával működik.

A blog célja, hogy érthető módon szóljon a vállalatirányítás egyes témaköreiről, népszerűsítsék a területet, és tájékoztatást adjanak a téma iránt érdeklődő olvasóknak.

Hamvas Bálint, a MEC Interaction hazai vezetője úgy véli, hogy az üzleti blog kiegészítője, vagy kiváltója lehet egy hagyományos kampánynak. A szakember szerint az új médium egyik legfontosabb értéke a független véleménynyilvánítás, ezért a bújtatott reklámok és pr-cikkek hamar tönkretehetik a hitelességét.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés