hirdetés
hirdetés
hirdetés

Microsoft - versenyre hívta a designereket és a webfejlesztőket

A Microsoft Magyarország és a Molnár C. Pál Műterem-Múzeum a hazai kreatív designereknek és webfejlesztőknek hirdetett versenyt. A részvevők feladata, hogy Microsoft Silverlight technológiával helyezzék modern keretek közé a hagyományos művészetet.
hirdetés
A Molnár C. Pál Interaktív Kreatív Design elnevezésű versenyre webfejlesztők és designerek jelentkezését várják. A pályázók kétfős csapatokban dolgoznak majd, amelyben az egyik csapattag, a designer feladata a pályamunka látványvilága és a grafikai elemek megtervezése, míg a másik csapattag, a webfejlesztő a tervek, és ennek alapján a Silverlight webes alkalmazás elkészítéséért felel. A legjobb pályamunkát egy művészeti-szakmai zsűri is értékeli, a közönség pedig a verseny weblapján szavazhat a legjobb alkotásra.

A verseny során elkészítendő pályamunkák nyersanyagát a Molnár C. Pál Baráti Kör „Országunk titkos ereje” című kiállítás képei, valamint a Molnár C. Pál Műterem-Múzeumban készített videóanyagok adják. A pályázók a Microsoft Silverlight nevű új webes prezentációs technológiájának segítségével készíthetik el műveiket.

A verseny névadója, Molnár C. Pál élete során számos olyan kreatív tervvel jelentkezett, amelyek korának új technológiáit fejlesztették tovább, de munkái nagy része ipari szinten nem tudott megvalósulni. Ilyen például az egy helyben megfordulni képes automobil, amely a parkolási problémákra nyújt segítséget. A pályamunkák benyújtásának határideje október 1-e. A közönségszavazás október 13-ig tart.

A kiállítás a Szent István Bazilika alagsorában lesz, győztes pályaműveket a szervezők az október 13-i záróeseményen jelentik be.


(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés