hirdetés
hirdetés
hirdetés

Milliós árvízsegély reklámos rakkendrolból

Egymillió forint gyűlt össze azon a jótékonysági koncerten, amelyet tegnap tartottak egy belvárosi szórakozóhelyen reklámos zenekarok és dj-k részvételével.

hirdetés

Több mint egymillió forint jött össze a belépőjegyekből és elárverezett pólókból azon az ADok nevet viselő rendezvényen, amelyet reklámosok szerveztek tegnap este az Ötkert nevű szórakozóhelyen.

 

A befolyt összeget a szervezők az árvízkárosultak támogatására ajánlották fel. A több száz fős közönség előtt három reklámosokból álló zenekar, az Artistically Hamis, a Gyula egyedül jön és a Richard Touch Me lépett fel, majd szintén reklámipari hátterű DJ-k (OnoffKarányi, és Ster) játszottak VJ Fabricius vizuális támogatásával. Sokan voltak, jó volt, bár ne lett volna rá szükség!

Aki lemaradt, de segíteni szeretne, az a Felőzsolca és Vidéke Takarékszövetkezetnél vezetett 54500112-10021550 számú számlára utalhat pénzt.

Sok kép az eseményről a galériában.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés