hirdetés
hirdetés

„Mióta itthon vagyok, naponta hullik darabokra a személyiségem”

Március eleje-közepe óta eltérő ütemben, de szinte a teljesen hazai média-, kommunikációs és kreatívszakma átállt a távmunkára, ez pedig rengeteg új tapasztalattal és tanulsággal jár. Kíváncsiak voltunk, a szakma különböző területein dolgozók, hogyan élik meg a jelenlegi helyzetet, mi tetszik nekik, mit éreznek nehezének, és hogyan ítélik meg a munkahelyük hozzáállását. Mentális home office körkép egy hónap után.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!