hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMG - megvette az Alcas-t

Az Európában, Ázsiában és Ausztráliában is érzékszervi marketingmegoldásokat kínáló Mood Media Group (MMG) felvásárolta a hasonló profilú, Nyugat-Európában tevékenykedő Alcas Holdingot. A cég kereskedelmi előfizetőinek száma ezzel 110 ezerre nőtt és szolgáltatásainak köre is bővült.
hirdetés
A MMG október 30-án jelentette be az Alcas Holding száz százalékos felvásárlását. A tíz országban tevékenykedő Alcas az egyik piacvezető instore zenei és audio megoldásokat szolgáltató cég a Benelux térségben, de Németországban is a harmadik legfontosabb szereplője a piacnak. Az Alcas több mint 17 ezer hálózati és egyéni megrendelőt szolgál ki, legfőképp az általános retail és a vendéglátóipari szegmensben.

A felvásárlással a Mood Media ügyfélbázisa a 35 országban 110 ezerre nőtt, a tranzakció további előnye pedig hogy az Alcas érintőképernyős multimédiás termékei is hozzá kerültek. Jonathan Patrick, a Mood Media csoport vezérigazgatója elmondta, hogy az Alcas felvásárlása sarkalatos pontja volt a cég idei stratégiájának és kulcsfontosságú a szolgáltatások és a termékportfolió bővítésének szempontjából.

A MMG Magyarországon is jelen van szolgáltatásaival, és az utóbbi időben több hazai megbízást is kaptak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés