hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - a legjobb honlapokat keresi

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén is meghirdeti az Év Honlapja pályázatát, amelyre idén új kategóriákban is nevezhetnek az érdeklődők.
hirdetés
A szövetséghez tartozó Internet Marketing Klub idén is keresi azokat a magas színvonalú, tartalmas, innovatív magyar nyelvű weblapokat, netes marketingkommunikációs megoldásokat, amelyeket példaként mutathat be a nagyközönségnek. Az Év Honlapja 2005 versenyen a kiírók tavalyhoz képest új kategóriákban várják a pályamunkákat: a honlapok kultúra, oktatás, kereskedelem, média, kormányzat és települések, márkasite, ipari web, szolgáltató, egészségügy kategóriában várnak jelentkezéseket, és kiosztják az Év Bannere-díjat is.

A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, a honlap fejlesztője vagy a site tulajdonosa, de kritérium, hogy a honlap Magyarországon működjön. Egy személy vagy szervezet több honlappal is nevezhet, de kategóriánként legfeljebb egyet. Az online marketingkommunikációs pályázatra szeptember 20-ig várják a jelentkezéseket a szervezők, fontos, hogy július 21. és október 20. között működjön a nevezett site. A verseny eredményhirdetése október 19-én, az MMSZ Marketing Konferenciáján lesz. Online jelentkezés és részletes információ a www.imk.hu oldalon található.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
:-)
#
Már elég, ha a tavalyi nyerteseket megnézem, hogy tudjam, csupa idióta pontozott, én egyik honlaptól sem vagyok oda.
#
Nem tudom miért morogtok, ez a KREATÍV oldal, nem? Ez a banda kreatívan húz pénzt a brandosított accountexecutivesitett marhákból :-)
#
igen, ráadásul ilyen kiírás mellett képzeld el, milyen a zsűri: jajj de szép honlap..... Ez egyértelművé teszi, hogy sem szakértő szervezés, sem szakértő zsűri,
tehát ez is egy magyar reklámszakmai rongyrázás, ami egy hangzatos, ám értéktelen semmi. + pénzt kaszíroznak.

ha már csinálnak valamit, miért nem lehet rendesen??!!?
#
Szerintem a nevezési díj is ellentmond annak, hogy nyílt a pályázat, magánszemélyek is pályázhatnak. Nem is beszélve a kategóriákról.
Lehet, hogy tényleg nem nekik kellett volna a kiírást elkészíteni! Így eléggé komolytalan a verseny!
#
Sziasztok,

nem azért, de miért a honlap tulajdonos tevékenysége szerint kategorizálják a website-okat a versenyben? Nem "műfaj" és technológia szerint kellene
összehasonlítani a versenyműveket? elképesztő, olyan, mintha teljesen dilettáns emberek állítanák össze a csoprtokat. ez olyan, mintha szektoronként versenyezne a print
hirdetés a tv spottal. funny
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés