MMSZ - új elnökségi tag
2007-10-18
Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) úgy döntött, négy új szakembert kér fel, hogy csatlakozzon a szövetség elnökségéhez. A felkérést először Kozák Ákos, a Gfk Hungária ügyvezetője fogadta el.
Az MMSZ a szövetség megszaporodott feladataira hivatkozva úgy döntött, hogy négy taggal kibővíti elnökségét. Az új elnökségi tagokat felkérés útján hívják meg a testületbe.
Elsőként Kozák Ákost, a Gfk Hungária ügyvezető igazgatóját kérte fel az MMSZ a csatlakozásra, aki elfogadva a felkérést, így nyilatkozott: „Bízom benne, hogy a magyarországi marketing-élet az elmúlt 5-10 év hektikus periódusa után újra visszatér a lehiggadt, elméleti fázisába, új értelmezést és szerepet kapva a vállalatok működésében és a menedzsment megítélésében. Azt remélem, hogy ennek a folyamatnak részese lehetek.”
Mint azt a Kreatív Online megtudta, még további három szakembert kíván meghívni a szövetség az elnökségi testületbe, így a jelenleg 12 fős elnökség a bővítés után 16 taggal működik tovább.
Az új tagok - akárcsak a régiek - a jövő év közepén megrendezendő tisztújító közgyűlésig kapják megbízatásukat. A további három elnökségi tagjelöltről nem kaptunk információt.
Elsőként Kozák Ákost, a Gfk Hungária ügyvezető igazgatóját kérte fel az MMSZ a csatlakozásra, aki elfogadva a felkérést, így nyilatkozott: „Bízom benne, hogy a magyarországi marketing-élet az elmúlt 5-10 év hektikus periódusa után újra visszatér a lehiggadt, elméleti fázisába, új értelmezést és szerepet kapva a vállalatok működésében és a menedzsment megítélésében. Azt remélem, hogy ennek a folyamatnak részese lehetek.”
Mint azt a Kreatív Online megtudta, még további három szakembert kíván meghívni a szövetség az elnökségi testületbe, így a jelenleg 12 fős elnökség a bővítés után 16 taggal működik tovább.
Az új tagok - akárcsak a régiek - a jövő év közepén megrendezendő tisztújító közgyűlésig kapják megbízatásukat. A további három elnökségi tagjelöltről nem kaptunk információt.
(forrás:
Marketing.hu)