hirdetés
hirdetés
hirdetés

MMSZ - új elnökségi tag

Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) úgy döntött, négy új szakembert kér fel, hogy csatlakozzon a szövetség elnökségéhez. A felkérést először Kozák Ákos, a Gfk Hungária ügyvezetője fogadta el.
hirdetés
Az MMSZ a szövetség megszaporodott feladataira hivatkozva úgy döntött, hogy négy taggal kibővíti elnökségét. Az új elnökségi tagokat felkérés útján hívják meg a testületbe.

Elsőként Kozák Ákost, a Gfk Hungária ügyvezető igazgatóját kérte fel az MMSZ a csatlakozásra, aki elfogadva a felkérést, így nyilatkozott: „Bízom benne, hogy a magyarországi marketing-élet az elmúlt 5-10 év hektikus periódusa után újra visszatér a lehiggadt, elméleti fázisába, új értelmezést és szerepet kapva a vállalatok működésében és a menedzsment megítélésében. Azt remélem, hogy ennek a folyamatnak részese lehetek.”

Mint azt a Kreatív Online megtudta, még további három szakembert kíván meghívni a szövetség az elnökségi testületbe, így a jelenleg 12 fős elnökség a bővítés után 16 taggal működik tovább.

Az új tagok - akárcsak a régiek - a jövő év közepén megrendezendő tisztújító közgyűlésig kapják megbízatásukat. A további három elnökségi tagjelöltről nem kaptunk információt.
(forrás: Marketing.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás