hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mobiltelefonok ismerik fel a tévéhirdetéseket

A németországi GfK elektronikusan méri a televíziós hirdetési kampányok elérését. Ezt az teszi lehetővé, hogy kibővítette az eddig csak internethasználattal foglalkozó szolgáltatását.
hirdetés

A GfK Panel Services Germany kibővítette Web Efficiency Panel (WEP) szolgáltatását, ami azt jelenti, hogy elektronikusan méri a tévés kampányok elérését. A médiahatékonysági elemzések számára így most már egy forrásból hozzáférhetőek a televíziós és internetes hirdetések elérési adatai és a napi fogyasztási cikkek paneladatai.

A tévés kampányok mérésére a GfK átalakított mobiltelefonokat ad, amelyek a hang alapján ismerik fel a hirdetéseket. A készülék ezt követően a rögzített adatokat a telefonos hálózaton keresztül továbbítja.

A folyamat a hirdetési bevételek 90 százalékát lefedő 11 legnagyobb kereskedelmi tévécsatornán követi nyomon a hirdetési kampányok kontaktusait. A WEP célja, hogy értékesítési hatásuk alapján értékelje a televíziós és online hirdetési kampányokat.

A WEP egy 2008 óta elérhető szolgáltatás, mely eddig tízezer háztartás nethasználatát mérte, a GfK háztartásipanel-kutatásához kapcsolódva.

(forrás: Kreatív Online, GfK)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés