hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mol - summer party a dolgozóknak

A Mol idén is megrendezte a hagyományos nyári, dolgozói nagyrendezvényét. A Mol Summer Party elnevezésű háromnapos esemény szervezésére belső tenderen választott partnert.
hirdetés
A Nexus Event nyerte meg a Mol június 6-i hétvégén zajló nyári dolgozói rendezvényére szóló megbízását. A vállalat három ügynökség közül házitenderen választotta ki a nyertest. Arról nincs információnk, hogy ki volt a másik két pályázó, de mint arról beszámoltunk, a Mol tavaly év végén összesen hat rendezvényszervezőt választott ki szakmai és társasági rendezvények lebonyolítására, illetve kiállítás szervezési feladatokra. A Nexuson kívül a Humán Telex, a Roxer Event & More-t, a Promo Reklám, az Interpress és a Confhotel a Mol partnere.

A Nexus szabadtéri fesztivál-jellegű találkozót szervezett, ahová nemcsak magyar, hanem külföldi Mol-dolgozókat is vártak, vagyis a szervezők ennek jegyében nemzetközi programot kínáltak.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés