hirdetés
hirdetés

Mood Media - a Mol-éttermekben is zenél

2008-04-15
Az autópályák mentén építendő prémium Mol-éttermekkel bővült az érzékszervi marketingben utazó Mood Media ügyfélköre. A cég szerződést hosszabbított a Corával és a Hunguest Hotels-szel is.
A Mood Media telepíti a technikát és szolgáltatja a háttérzenét a Mol és a Marché International közös autópálya-menti éttermeiben. A megbízást a Marché International anyacége, a Mövenpick-csoport nemzetközi szerződéses partnereként kapta az érzékszervi marketinggel foglalkozó cég. Az éttermekből összesen hat épül a legnagyobb forgalmú sztráda melletti benzinkutakon, az első kettő az M1 mentén, Pátynál, illetve Mosonmagyaróvárnál nyílik még áprilisban.

A Mood Mediához kapcsolódó hír, hogy újabb három évvel meghosszabbította a céggel kötött szerződését a Cora hipermarketlánc és a Hunguest Hotels is. A Mood Media brit irodája eközben egy szokatlanabb megbízáshoz is hozzájutott: ők válogatják a liverpooli Hard Day's Night Beatles-szálloda háttérzenéjét.

A cég magyar ügyfélköre korábban a Triumph-fal, nemzetközi megbízásainak listája pedig az Adidas boltokkal bővült.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés