hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mood Media - a Mol-éttermekben is zenél

Az autópályák mentén építendő prémium Mol-éttermekkel bővült az érzékszervi marketingben utazó Mood Media ügyfélköre. A cég szerződést hosszabbított a Corával és a Hunguest Hotels-szel is.
hirdetés
A Mood Media telepíti a technikát és szolgáltatja a háttérzenét a Mol és a Marché International közös autópálya-menti éttermeiben. A megbízást a Marché International anyacége, a Mövenpick-csoport nemzetközi szerződéses partnereként kapta az érzékszervi marketinggel foglalkozó cég. Az éttermekből összesen hat épül a legnagyobb forgalmú sztráda melletti benzinkutakon, az első kettő az M1 mentén, Pátynál, illetve Mosonmagyaróvárnál nyílik még áprilisban.

A Mood Mediához kapcsolódó hír, hogy újabb három évvel meghosszabbította a céggel kötött szerződését a Cora hipermarketlánc és a Hunguest Hotels is. A Mood Media brit irodája eközben egy szokatlanabb megbízáshoz is hozzájutott: ők válogatják a liverpooli Hard Day's Night Beatles-szálloda háttérzenéjét.

A cég magyar ügyfélköre korábban a Triumph-fal, nemzetközi megbízásainak listája pedig az Adidas boltokkal bővült.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés