hirdetés
hirdetés

Mood Media - újabb megbízásokat kapott

2008-02-04
Sportszergyártóval és fehérneműcéggel kötött megállapodást az érzékszervi marketinggel foglalkozó Mood Media. Az együttműködés során a cég a páneurópai Adidas boltokban és 18 magyarországi Triumph márkaüzletben szolgáltat zenét.
Újabb márkaboltokban szolgáltat zenét a Mood Media, miután megállapodást kötött az Adidas-szal és a Triumph-fal. A sportszergyártó valamennyi páneurópai boltjában az érzékszervi marketinggel foglalkozó cég intézi a zenét, de a szerződés szerint a Mood Media feladata az audiotechnikai eszközök beszerzése és telepítése is.

A magyarországi Triumph boltokban eddig még nem volt példa arra, hogy a zenét marketingelemként használják. A cég 18 magyarországi fehérneműüzletben szolgáltat zenét: a paletta összeállítása során fontos szempont volt a márka prémium jellegének hangsúlyozása és az, hogy a fiatalabb és az idősebb női célcsoport igényeit is kiszolgálják.

Mint arról korábban beszámoltunk a Mood Media ügyfélhálózata tavaly decemberben is bővült, akkor a Bauhaus-tól, az Aréna Plazától és a Vodafone-tól kapott megbízásokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés