hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mood Media - újabb megbízásokat kapott

Sportszergyártóval és fehérneműcéggel kötött megállapodást az érzékszervi marketinggel foglalkozó Mood Media. Az együttműködés során a cég a páneurópai Adidas boltokban és 18 magyarországi Triumph márkaüzletben szolgáltat zenét.
hirdetés
Újabb márkaboltokban szolgáltat zenét a Mood Media, miután megállapodást kötött az Adidas-szal és a Triumph-fal. A sportszergyártó valamennyi páneurópai boltjában az érzékszervi marketinggel foglalkozó cég intézi a zenét, de a szerződés szerint a Mood Media feladata az audiotechnikai eszközök beszerzése és telepítése is.

A magyarországi Triumph boltokban eddig még nem volt példa arra, hogy a zenét marketingelemként használják. A cég 18 magyarországi fehérneműüzletben szolgáltat zenét: a paletta összeállítása során fontos szempont volt a márka prémium jellegének hangsúlyozása és az, hogy a fiatalabb és az idősebb női célcsoport igényeit is kiszolgálják.

Mint arról korábban beszámoltunk a Mood Media ügyfélhálózata tavaly decemberben is bővült, akkor a Bauhaus-tól, az Aréna Plazától és a Vodafone-tól kapott megbízásokat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés