hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mosóporreklámmal megy neki az LMP-nek Juhász

Juhász Péter zavaros mondatokkal utal a kampányvideóban az LMP felelősségére.

hirdetés

"Bernivel nem kell kiteregetni a szennyest, hatékonyan semlegesíti a makacs összefogást”, valamint „sokszínűség ellen használjon Bernit, mert tízből egy politikus ezt ajánlja” - ezek a mondatok hangzanak el Juhász Péter szájából az Együtt kampányvideójában, amelyben Berni egy mosópor, és Szél Bernadettre, az LMP miniszterelnök-jelöltjére utal. 

A videó arról szólhat, hogy az LMP nem működik együtt a többi ellenzéki párttal, illetve hogy Juhász visszalépett ugyan a Belvárosban a többi ellenzéki jelölt javára, de egyelőre nem látszik, hogy ez segítené-e az összefogást a Fidesz jelöltjével szemben.

A mosóporos hasonlat eléggé zavaros mindenesetre, és nem látszik, hogy lett volna azon túl ötlet ebben, hogy "haha, csináljunk egy vicces álmosóporreklámot, hiszen abban nem mondanak igazat!", ez viszont nem feltétlenül válik az üzenet átadásának, átadhatóságának javára. Eleve az üzenet nem világos.

A videóban a "Berni-brand" mottója az, hogy "Mosás nélkül habzik", aminek a dekódolása szintén nem egyszerű, már azon túl, hogy egy olyan nem létező rossz mosóporhoz tartozik, amit Juhász Péter reklámoz. 

Update: A végén felvillan egy rövid időre a reklámban, hogy "Bernivel a kormánypárt is tovább él", de igazából ez sem mond ellent a fentieknek, hiszen eleve úgy tették oda, hogy az embernek automatikusan ne tűnjön fel (ld. mosóporreklám "hitelesítő címkéje"). Ez aztán a metapoén.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés