hirdetés
hirdetés

MRSZ - fogyasztói fórumot szervez a reklámról

2005-09-07
Többek között a márkák evolúcióját, a reklámszakma tevékenységét és a reklámstratégiákat mutatja be a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a Reklámhét című fogyasztói rendezvénysorozatán.
Az MRSZ szeptember 26-a és 30-a között több helyszínen zajló, egyhetes fogyasztói programsorozattal igyekszik eloszlatni a reklámokkal kapcsolatos tévhiteteket. A fogyasztókhoz, a sajtóhoz és a törvényalkotókhoz szóló rendezvénysorozatot a szervezet azért indítja el, hogy felhívja a figyelmet a reklám gazdaságélénkítő szerepére és megértesse a reklám törvényszerűségeit.

A szakmai szervezetek segítségével létrejövő első Reklámhéten ingyenes fórumokat, előadásokat, valamint kiállításokat tartanak. A rendezvényen egyebek mellett a márkák evolúciójának bemutatásával akarják emberközelivé tenni a hirdetések, kampányok és stratégiák azon oldalait, amelyek a fogyasztók számára általában ismeretlenek.

hirdetés
hirdetés