hirdetés
hirdetés

MRSZ - fókuszban a klímaváltozás

2007-04-18
„Globális felmelegedés, lokális leülés” címet kapta a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) idei konferenciája. A konferencia szakmai programigazgatója Kaszás György, a McCann Erickson korábbi vezető kreatívigazgatója, az Upgrade Communications vezetője.
A szövetség egri konferenciája szeptember 25-én és 26-án lesz, és a globális gazdasági és marketingkommunikációs klímaváltozásnak a magyar kommunikációs szakmára gyakorolt hatása lesz a téma. A klímaváltozás koncepció ötlete Sas István reklámfilm-rendezőtől származik, aki a Kommunikációs Akadémia (KOAK) igazgatója és az MRSZ elnökségi tagja is.

„Csak a változás állandó - a közhellyé vált zsolozsma, fokozatosan elaltatta a szakma veszélyérzetét. Most, amikor már közvetlen közelről halljuk a morajlást nem akarjuk elhinni, hogy ebből tényleg földrengés lehet” - mondta Nagy Bálint, az MRSZ elnöke a konferencia alapgondolatáról.

Mint arról már beszámoltunk: a XV. Országos Reklámkonferencia első napján tartja meg az Art Directors Club Hungary (ADCH) első reklámversenyének díjkiosztó gáláját. Az ADCH egyúttal közreműködik a konferencia kreatív programjának kialakításában is.

Az esemény kommunikációját és lebonyolítását a Hazay-Decker végzi. Az ügynökség - a tavalyi konferencia sikeres lebonyolítása után - az idén tender nélkül kapta meg a megbízást.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés