MRSZ - indul a Reklámhét
2007. október 08. 11:41
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) koordinálásával elindult a harmadik Reklámhét eseménysorozat. A Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban is követhető rendezvény idén a Reklámpapi...Etetés? címet kapta.
Az MRSZ vezetésével a hazai reklám- és kommunikációs szakma október 8-a és 12-e között rendezi meg a harmadik Reklámhetet. A rendezvénysorozat címe idén a Reklámpapi…Etetés? címen fut, ami arra utal, hogy a fogyasztók egyre válogatósabbak, egyre érzékenyebbek arra, ha „meg akarják őket etetni” a nem kívánt üzenetekkel.
Az MRSZ szerint ezért egyre fontosabb, hogy a szakma és a nagyközönség találkozzon, megértsék egymás szándékait, igényeit, és közösen egy mindenki számára fogyasztható reklámkultúrát alakítsanak ki.
A Reklámhét Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban igyekszik ingyenes rendezvénysorozattal közelebb hozni egymáshoz a reklámok készítőit és fogyasztóit: Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron és Tatabányán egyaránt találnak programot az érdeklődők. Az előadások között szerepel a reklámpszichológiától kezdve, az ügynökségi életet bemutató, a szakmai elhelyezkedési lehetőségeket latolgató beszélgetésen át az élő BTL-tenderig vagy a digitális délutánig mindenféle reklámmal kapcsolatos téma.
Idén első alkalommal rendezvényszervező ügynökség segíti a lebonyolítást - az MRSZ tender kiírása nélkül az Extreme-t kérte fel a feladatra
Az MRSZ szerint ezért egyre fontosabb, hogy a szakma és a nagyközönség találkozzon, megértsék egymás szándékait, igényeit, és közösen egy mindenki számára fogyasztható reklámkultúrát alakítsanak ki.
A Reklámhét Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban igyekszik ingyenes rendezvénysorozattal közelebb hozni egymáshoz a reklámok készítőit és fogyasztóit: Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron és Tatabányán egyaránt találnak programot az érdeklődők. Az előadások között szerepel a reklámpszichológiától kezdve, az ügynökségi életet bemutató, a szakmai elhelyezkedési lehetőségeket latolgató beszélgetésen át az élő BTL-tenderig vagy a digitális délutánig mindenféle reklámmal kapcsolatos téma.
Idén első alkalommal rendezvényszervező ügynökség segíti a lebonyolítást - az MRSZ tender kiírása nélkül az Extreme-t kérte fel a feladatra
(forrás:
Kreatív Online)