hirdetés
hirdetés

MRSZ, ÖRT - vizsgálja a csirkés reklámot

2007-08-14
A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) etikai bizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) augusztus 15-én tárgyalja a Zalabaromfi „Bomba csirke” feliratú plakátját - tudta meg a Kreatív Online.
Egy félmeztelen nő látható hátulról a Zalabaromfi plakátján, a modell testrészeit pedig a csirke testtájaihoz hasonlóan osztották fel. „A Bomba csirke. Zalabaromfi. 100 százalék hús” fősorral készült reklámmal kapcsolatban panasz érkezett az MRSZ-hez. A Kreatív Online az ÖRT-től úgy értesült, hogy a testület és a szövetség augusztus 15-én tárgyalja a Bomba csirke szlogenű plakátokat.

Zsipi Róbert, a Zalabaromfi vezérigazgatója kérdésünkre azt mondta, hogy nem publikus a kreatívügynökségük neve. A vezérigazgató nem tudott felvilágosítást adni, hogy a kreatívterveket elküldték volna előzetes normakontrollra az ÖRT-höz.

Zsipi Róbert azt is hozzátette, hogy nem kapott arról értesítést, hogy a szövetség és a testület tárgyalja a reklámjukat.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés