MT - biciklizést népszerűsít
2007-09-21
„Tekerj a Földért” fősorral hirdet a Magyar Telekom (MT) az Európai Mobilitási Hét zárónapján, a szeptember 22-i Autómentes Napon. A biciklis felvonuláson stílusosan egy négykerekű kerékpáron jelenik meg a hirdetés, a felületet a Promogroup biztosítja.
A Promogroup először működik együtt az MT Csoporttal, amely a biciklizés népszerűsítése mellett szállt síkra. A közterületi céget nem közvetlenül kérték fel a médiafeladatokra, hanem a vállalat rendezvényügynökségén, az Extremen keresztül.
A négykerekű biciklire készített „Tekerj a Földért” fősorral készült hirdetésen magenta színű földgömbön látható egy kerékpáros. A Promogroup három telekom-hirdetéssel felszerelt kerékpárt biztosít a szeptember 22-i biciklis megmozdulásra.
Az MT egyébként az Európai Mobilitási Hét kiemelt támogatója, az Autómentes Nap pedig az egyhetes program zárása.
A négykerekű biciklire készített „Tekerj a Földért” fősorral készült hirdetésen magenta színű földgömbön látható egy kerékpáros. A Promogroup három telekom-hirdetéssel felszerelt kerékpárt biztosít a szeptember 22-i biciklis megmozdulásra.
Az MT egyébként az Európai Mobilitási Hét kiemelt támogatója, az Autómentes Nap pedig az egyhetes program zárása.
(forrás:
Kreatív Online)