hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - biciklizést népszerűsít

„Tekerj a Földért” fősorral hirdet a Magyar Telekom (MT) az Európai Mobilitási Hét zárónapján, a szeptember 22-i Autómentes Napon. A biciklis felvonuláson stílusosan egy négykerekű kerékpáron jelenik meg a hirdetés, a felületet a Promogroup biztosítja.
hirdetés
A Promogroup először működik együtt az MT Csoporttal, amely a biciklizés népszerűsítése mellett szállt síkra. A közterületi céget nem közvetlenül kérték fel a médiafeladatokra, hanem a vállalat rendezvényügynökségén, az Extremen keresztül.

A négykerekű biciklire készített „Tekerj a Földért” fősorral készült hirdetésen magenta színű földgömbön látható egy kerékpáros. A Promogroup három telekom-hirdetéssel felszerelt kerékpárt biztosít a szeptember 22-i biciklis megmozdulásra. 

Az MT egyébként az Európai Mobilitási Hét kiemelt támogatója, az Autómentes Nap pedig az egyhetes program zárása.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés