hirdetés
hirdetés
hirdetés

MT - fedélzeti kampányt indított

A Magyar Turizmus (MT) a nyári időszakban nemcsak a Ferihegyi reptéren népszerűsíti Magyarországot, hanem a különböző légitársaságok fedélzeti magazinjaiban is. A hirdetések az új turisztikai arculattal készültek.
hirdetés

Az MT idén nyáron indult kampányában több légitársaság fedélzeti magazinjában jelenik meg Magyarország turisztikai kínálatát népszerűsítő hirdetésekkel.

A Malév Horizon című kiadványában június, július, illetve október során szerepelnek a kreatívok, a Ryanair havonta megjelenő magazinjában pedig júliustól folyamatosan, összesen 11 alkalommal szerepel hazánk a London, Bristol, Liverpool, East-Midlands, Glasgow, Dublin, Bréma, Frankfurt-Hahn városokból közlekedő járatokon.

Az Easyjet májusi, júniusi, novemberi és decemberi magazinjában a Londonból, Berlinből, Genfből és Dortmundból Magyarországra tartó utazók számára mutatja be a legfontosabb magyar kulturális eseményeket, míg a német utazók a Germanwings Berlin, Köln és Stuttgartból közlekedő járatain, június és december között tájékozódhatnak a fedélzeti magazinokból. A kéthavonta megjelenő Sterling magazinjából a Stockholm, Göteborg, Koppenhága, Aalborg városokból utazók májustól decemberig olvashatnak Magyarországról, a WizzAir fedélzeti magazinja pedig 19 város utazóinak nyújt magyar információkat.

A hirdetések az Artificial készítette új arculattal jelennek meg, a médiafeladatokat a MédiaCom-Invest biztosította.

Az MT nem először népszerűsít a légitársaságok járatain, a Malév például beépíti fedélzeti videóanyagaiba a Magyarországot népszerűsítő turisztikai reklámfilmeket. Mint arról beszámoltunk, az MT több szervezettel együttműködik és a ferihegyi reptéren is megjelenik Magyarország-hirdetésekkel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés