MT - fedélzeti kampányt indított
Az MT idén nyáron indult kampányában több légitársaság fedélzeti magazinjában jelenik meg Magyarország turisztikai kínálatát népszerűsítő hirdetésekkel.
A Malév Horizon című kiadványában június, július, illetve október során szerepelnek a kreatívok, a Ryanair havonta megjelenő magazinjában pedig júliustól folyamatosan, összesen 11 alkalommal szerepel hazánk a London, Bristol, Liverpool, East-Midlands, Glasgow, Dublin, Bréma, Frankfurt-Hahn városokból közlekedő járatokon.
Az Easyjet májusi, júniusi, novemberi és decemberi magazinjában a Londonból, Berlinből, Genfből és Dortmundból Magyarországra tartó utazók számára mutatja be a legfontosabb magyar kulturális eseményeket, míg a német utazók a Germanwings Berlin, Köln és Stuttgartból közlekedő járatain, június és december között tájékozódhatnak a fedélzeti magazinokból. A kéthavonta megjelenő Sterling magazinjából a Stockholm, Göteborg, Koppenhága, Aalborg városokból utazók májustól decemberig olvashatnak Magyarországról, a WizzAir fedélzeti magazinja pedig 19 város utazóinak nyújt magyar információkat.
A hirdetések az Artificial készítette új arculattal jelennek meg, a médiafeladatokat a MédiaCom-Invest biztosította.
Az MT nem először népszerűsít a légitársaságok járatain, a Malév például beépíti fedélzeti videóanyagaiba a Magyarországot népszerűsítő turisztikai reklámfilmeket. Mint arról beszámoltunk, az MT több szervezettel együttműködik és a ferihegyi reptéren is megjelenik Magyarország-hirdetésekkel.