hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTA - a tudománynak is kell a kommunikáció

A Magyar Tudományos Akadémia (MTA), a Mindentudás Egyeteme és a Tudástárs Alapítvány nemzetközi konferenciát és workshopot rendez Tudománykommunikáció - kívül az elefántcsonttornyon és túl a tudományos újságíráson címmel.
hirdetés
A tudománykommunikáció eddigi eredményeit összegző és az új kutatási és cselekvési irányokat bemutató konferenciát november 26-án és 27-én rendezik meg a MTA székházában és a Jövő Háza Teátrumában. A konferencia annak a kutatási és kommunikációs programnak a záróeseménye, amely január óta zajlik „Tudás és társadalom kommunikációja - a tudományos kutatás és technológiai fejlesztés társadalmi jelenléte” címen.
A novemberi rendezvényre a tudománykommunikáció művelőit és elméleti szakembereit várják. A konferencián szól lesz arról, hogy a hatékony tudománykommunikációhoz ki kell lépni a tudományos intézmények és a tudományos újságírás hagyományos keretei közül. Ezért a szervezők kifejezetten a médiaipar és tudomány azon képviselőit kérték fel közreműködésre, akik „kívülről” találkoznak a tudományközvetítés kezdeményezéseivel.
A konferencián részt vesznek továbbá az európai tudománykommunikáció gyakorlati szakemberei és elméleti kutatói, akik megismerkedhetnek a magyar tanulságokkal, emellett konzultációkkal segítik a hazai fejlesztéseket.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés