hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - a köztévénél folytatja a DSH volt vezetése

A Világgazdaság értesülése szerint a Danubius Sales House volt elnök-vezérigazgatója és az értékesítő cég korábbi két igazgatója a köztévénél folytatja pályafutását.
hirdetés
A napilap úgy tudja, hogy médiaértékesítésre specializálódó csapatot hoz létre a Magyar Televízió (MTV), amelyet Fischer András, a Danubius Sales House (DSH) volt elnök-vezérigazgatója vezet majd. Az értékesítő csapat a DSH volt kereskedelmi igazgatójával, Toperczer Attilával, valamint a rádió korábbi marketingigazgatójával, Horváth Rékával egészül ki. Fischer András és a két igazgató november közepén távozott a DSH-tól, mert több szakmai kérdésben nem értettek egyet Mark A. Hope-pal, a Danubius Rádió ügyvezető alelnökével, aki immár az elnöki feladatkört is ellátja.

A Világgazdaság információi szerint a médiaértékesítő csapat az MTV idei várható reklámbevételénél egymilliárd forinttal többet ígér 2005-re. A köztévé tavaly 2,4 milliárd forint kereskedelmi bevételre tett szert, az idei üzleti tervében 3,7 milliárd forinttal számolt. Ebben nagy szerepe van a foci EB-nek, valamint a nyári olimpiának.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás