hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - elfogadott üzleti terv

Elfogadták a Magyar Televízió (MTV) idei üzleti tervét. A Magyar Televízió Közalapítvány Kuratóriumának elnöksége után a civil delegáltakból álló testület által is jóváhagyott terv kis eredménnyel kalkulál a 2007-es évre.
hirdetés
A Magyar Televízió Közalapítvány Kuratóriuma február 19-dikei ülésén elfogadta az MTV idei üzleti tervének fő összegeit. A társadalmi szervezetek küldötteivel kiegészült testület azt követően mondott igent, hogy három hete, január 23-án a parlamenti pártok delegáltjaiból álló kuratóriumi elnökség már jóváhagyta az MTV 2007-es üzleti tervének sarokszámait.

Az MTV vezetősége szerint a közszolgálati médiavállalat 2007-re olyan üzleti tervet készített, amely takarékos gazdálkodással alapvetően az egyensúly megőrzését szolgálja.
A köztévé így - ahogy az utóbbi két évben - a tervek eszerint az idén sem lesz veszteséges, sőt kis eredménnyel is kalkulál. A vállalat jegyzett tőkéje - a részvénytársasággá alakulás óta először - 2006 végére már meghaladta a törvényes működéshez szükséges értéket.

A most jóváhagyott üzleti terv értelmében a Magyar Televízió a tavalyihoz képest 2007-ben többet költ közszolgálati műsorok készítésére, továbbá műszaki fejlesztésre, beruházásokra. Ez utóbbiakra azért fordít nagyobb összeget az MTV, mert az idén elkezdődik az óbudai gyártóbázis megépítése, továbbá a felkészülés a digitális átállásra. Emellett növekszik majd az esti fő műsoridő, amelyben új műsorok is jelentkeznek.

Az MTV 2007-es üzleti tervének fő számai
A mérleg főösszege: 15.845 millió forint
A saját tőke összege: 5.101 millió forint
A jegyzett tőke összege: 1.200 millió forint
Összes bevétel: 32.454 millió forint
Aktivált saját teljesítmények értéke: 332 millió forint
Összes költség és ráfordítás: 32.762 millió forint
Mérleg szerinti eredmény: 24 millió forint
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés