hirdetés
hirdetés

MTV - új marketingvezetővel

2007-07-27
Sági Ágnest nevezték ki a Magyar Televízió (MTV) marketingvezetőjének, miután a posztot 2005 óta betöltő Horváth Réka távozott a köztévétől, és a Szonda Ipsos-hoz csatlakozott.
Sági Ágnes kinevezését megelőzően 2006 novemberétől programkutató-elemzőként dolgozott a köztelevízióban, a marketingtevékenység átfogó irányítását Horváth Réka távozása után vette át.

Az új vezető szakmai pályafutását az MTV-nél kezdte, ahol 1989-től 1997-ig marketingmenedzserként, később pedig az értékesítési- és a marketingcsoport vezetőjeként dolgozott. Ezt követően két évig az MTM-SBS-nél tevékenykedett, ahol a TV2 kutatási- és marketingvezetője volt. Stratégiai marketingigazgatói pozícióban dolgozott az MC Media médiaügynökségnél is. 2001-től a Kreatív lapcsalád hirdetési igazgatója volt, ahova a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozatától érkezett, ahol - a szervezet főtitkáraként - többek között az első Effie reklámhatékonysági verseny megszervezése fűződik a nevéhez.

Horváth Réka a Szonda Ipsos marketingigazgatói posztját tölti be.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés