hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV - új marketingvezetővel

Sági Ágnest nevezték ki a Magyar Televízió (MTV) marketingvezetőjének, miután a posztot 2005 óta betöltő Horváth Réka távozott a köztévétől, és a Szonda Ipsos-hoz csatlakozott.
hirdetés
Sági Ágnes kinevezését megelőzően 2006 novemberétől programkutató-elemzőként dolgozott a köztelevízióban, a marketingtevékenység átfogó irányítását Horváth Réka távozása után vette át.

Az új vezető szakmai pályafutását az MTV-nél kezdte, ahol 1989-től 1997-ig marketingmenedzserként, később pedig az értékesítési- és a marketingcsoport vezetőjeként dolgozott. Ezt követően két évig az MTM-SBS-nél tevékenykedett, ahol a TV2 kutatási- és marketingvezetője volt. Stratégiai marketingigazgatói pozícióban dolgozott az MC Media médiaügynökségnél is. 2001-től a Kreatív lapcsalád hirdetési igazgatója volt, ahova a Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozatától érkezett, ahol - a szervezet főtitkáraként - többek között az első Effie reklámhatékonysági verseny megszervezése fűződik a nevéhez.

Horváth Réka a Szonda Ipsos marketingigazgatói posztját tölti be.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás