hirdetés
hirdetés

MTV: rendszeres tanulmány a fiatalokról

2004-06-01
A Music Television (MTV) zenei csatorna sajátos segítséget nyújt a vele együttműködő ügynökségeknek, illetve ügyfeleknek. A televízió több olyan kutatást is kínál, amelyek hasznosak lehetnek mindazok számára, akik az MTV közönségét kívánják megcélozni.
Ezek a felmérések – lévén az MTV nézői alapvetően fiatalok – elsősorban a fiatal korosztály fogyasztói szokásaira összpontosítanak, így például egészen pontos képet adnak arról, mit gondolnak a fiatalok a mobiltelefonok személyre szabásáról, a legújabb divattrendekről, a drogról vagy az MTV egyik műsorának sztárjáról, Kelly Osborne-ról.

Az MTV Networks Europe ezért két ilyen kutatását is termékként kínálja partnereinek.

A Collections of Cool elnevezésű tanulmány – amint neve is mutatja – azokat a dolgokat szedi csokorba, amelyeket a fiatalok igazán coolnak, azaz trendinek, menőnek tartanak. A zenei csatorna vezetése szerint ezzel olyan kulcsot adnak partnereik kezébe, mintha egy kiállításon valaki előre megmondaná, miket kellene bemutatni ahhoz, hogy sikert érjenek el.

A csatorna ezenkívül negyedévente egy trendmonitort is partnerei rendelkezésére bocsát.

A Switched On elnevezésű tanulmány háromhavonta foglalja öszsze a legújabb zenei, technológiai trendeket. Ehhez eddig csak az ügyfelek szűk köre férhetett hozzá, de az MTV szándékai szerint mostantól szélesebb körben is propagálják.

A Switched On programért felelős Claudine Ben-Zenou elmondta, igyekeznek nem csak a már megjelent divatokat elemezni, hanem azokra a trendekre és társadalmi jelenségekre is vadásznak, amelyek egyelőre nem váltak a mainstream részévé, de erre jó esélyük van. Dave Sibley, az MTV nemzetközi marketingért felelős igazgatóhelyettese hozzátette, ezek az eszközök segítenek majd a hirdetőiknek, hogy valóban megtalálják a hangot az MTV-t néző fiatalokkal, és így sikeres kampányokat tudnak majd indítani.

(forrás: Brand Republic)
hirdetés
hirdetés