hirdetés
hirdetés
hirdetés

MTV, Y&R - hirdetés a szeptember 18-i eseményeknek

A Magyar Televízió (MTV) és reklámügynöksége, a Young & Rubicam egész oldalas hirdetéssel reagált a szeptember 18-án éjjel történtekre.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

„Akkor vannak rendben a dolgok, ha nem mi vagyunk az esemény, hanem mi tudósítunk róla” - olvasható azon a hirdetésen, amely napilapokban jelent meg a szeptember 20-án és 21-én. A köztévé a szeptember 18-án éjjeli történésre reagált, a reklámon egy kiégett autó előtt a romokban heverő tévészékház képe látható. A hirdetést a MTV ügynöksége, a Young & Rubicam készítette.

„A Y&R-nál megdöbbenve figyeltük a hétfő éjjeli eseményeket és kötelességünknek éreztük, hogy reagáljunk erre valamilyen formában. Nemcsak mint az MTV ügynöksége, hanem mint az erőszakot és értelmetlen rombolást mélyen elutasító polgárok” - mondta Aczél László, a reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
emlekeztetoul:

#
"vicces" folytatása ez a tavalyi kampánynak, amelyben azt kérdezték a célcsoportosulóktól, hogy "ha forradalmár lennél, melyik tévét foglalnád el?"
hát ezt, öcsém. mi a gond? mielőtt jobbról v. balról megrúgná valaki az arcom, teljesen semleges vagyok, ha van még ilyen, ph 5.5, csak akkor most nem az derült ki,
hogy az mtv a legnemzetibb, legakármibb, az egyetlen? ja, hogy "azok ott" nem forradalmárok...pedig ők talán azt hitték, és komolyan vették a reklámot.
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés