hirdetés
hirdetés
hirdetés

Művelt Marketinges: a marketingkutatások története

Kattintható idővonalon mutatjuk be majdnem az összes fontos eseményt 1850-től napjainkig. 

hirdetés

A kommunikációs iparág bármelyik szereplőjétől teljesen természetes igény, ha minél többet akar tudni a környezetéről. A társadalomtudományok 19. századi kialakulásával párhuzamosan, a módszertanok elsajátításával a kereskedelem is egyre több típusú adatot kezdett el rögzíteni részben a konkurenciáról, részben pedig az emberről és annak miliőjéről. Az alábbiakban kronologikusan bemutatjuk, hogy a cégek egyéni érdekei alapján elindított önálló részkutatások hogyan alapozták meg a módszertanokat, miképpen segítette a tudományosság az igényeket, hogyan fejlődött a kutatás iparággá, és végül milyen egészen elképesztő irányai alakultak ki a marketingcélú kutatásoknak. A lista 44 eseményt tartalmaz, nyilván nem teljes, de nagyon szívesen kiegészítjük. 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés