hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy bajban a Playboy

Ismét veszteséget könyvelt el a második negyedévben a Playboy, mert nem megy jól a férfimagazin, egyre kevesebb nézője van a tévécsatornának, és az egykor nagy reményekkel kecsegtető internet sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

hirdetés

A lapot kiadó vállalat, a Playboy Enterprises bevétele tíz százalékkal csökkent a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 56 millió dollárra. A veszteség 5,4 millió dollár volt, de ennél is több lett volna, ha nem hajtanak végre takarékossági intézkedéseket, egyebek mellett létszámleépítéseket. Egy évvel ezelőtt a veszteség még 8,7 millió dollárt tett ki.

Az üzletmenet lanyhulása ellenére komoly versengés folyik a lapért az alapító Hugh Hefner és a versenytárs Penthouse kiadója között.

A 84 éves Hefner, aki jelenleg többségi tulajdonos a magazint kiadó cégben, kizárólagos tulajdonossá kíván válni. A Penthouse kiadója, a Friend Finder Network is régóta érdeklődik a Playboy iránt, most egy alternatív ajánlat kidolgozását tervezik.

A magazin jelenleg negyven országban jelenik meg havonta. Hugh Hefner 1953-ban adta ki az első számot, amelynek címlapján az akkor még alig ismert Marilyn Monroe pózolt.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés