Néhány hete kíváncsian várhattuk, vajon milyen márka vagy szervezet emblémája bukkan fel a mindenki által ismert békejel és társai mögött. Nem kellett sokáig várnunk, az OTP Bank új, terjeszkedésére és étvágyára is kedvesen utaló átölelős logója tűnt elő, melyet azóta masszív, szépen kidolgozott kampánnyal véstek mindannyiunk tudatába. A csak a logót ábrázoló hirdetéseket követték az embereket is mutató képek és filmek, közelebb hozták hozzánk az új emblémát. Ment minden, ahogy kell.
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Azelofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.