hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagyágyú főtanácsadó a Hill & Knowltonnál

Amerikában és Nyugat-Európában volt stratégiai kommunikációs igazgató a Hill & Knowlton új főtanácsadója. Göllner Andrásnak már volt kapcsolata az ügynökséggel, hiszen 1991-ben ő nyitotta meg a cég budapesti irodáját.
hirdetés

A Hill & Knowlton budapesti irodájának alapítója, a kanadai kormányzati kommunikációs rendszer egykori kidolgozója, Göllner András főtanácsadóként tért vissza a céghez.

Göllner András
Göllner András
A magyarországi születésű, kanadai-magyar kettős állampolgárságú szakember közel két évtizedig Észak-Amerikában és Nyugat-Európában egyetemi tanárként, illetve stratégiai kommunikációs tanácsadóként tevékenykedett. Egyike volt a kanadai kormányzati kommunikációs rendszer kidolgozóinak.  1991-ben Göllner András nyitotta meg ügyvezetőként a Hill and Knowlton budapesti, első közép-európai irodáját, amelyet 1996-ig vezetett. 1994-ben az ő irányítása alatt dolgozott az a szakértői csapat, amely az ország EU csatlakozásának első kommunikációs stratégiáját készítette elő a Külügyminisztérium számára.  A későbbiekben az EU megbízásából irányította hazánkban az Európai Unió lakossági tájékoztatási programjait.

Az évek során Göllner András számos multinacionális cég és márka stratégiai kommunikációjának alakításában vett részt: ügyfelei olyan nemzetközi vállalatokkal, mint az Auchan, a Citi Corp, az Electricité de France, a General Electric, az HBO, a Heinz, az IBM, a Mars, az MSD, a PanTel, a Pepsi Cola és a Whirlpool.

Göllner András több mint 30 éves egyetemi, kutatói és tanácsadói szakmai tapasztalattal rendelkezik. Fő szakterülete a stratégiai és politikai kommunikáció, a közügymenedzsment, a válságkommunikáció, illetve a vállalati társadalmi szerepvállalás menedzselése. A montreáli Concordia Egyetem emeritus professzora valamint címzetes főiskolai tanár a Budapesti Gazdasági Főiskolán.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás