hirdetés
hirdetés
hirdetés

Napokig álltak sorba Iphone-ért Moszkvában

Egy téves híresztelés miatt két napig álltak sorba a vásárlók az új Iphone-ok moszkvai piacradobásának idején. A sorbanállás káoszba fulladt, a legidősebb résztvevő közel 80 éves volt.

hirdetés

Két napon át álltak, ültek, sőt, feküdtek sorban Moszkvában az Iphone 4G telefonokért az egyik, 24 órán át nyitva tartó bolt előtt fiatal és idős emberek egyaránt.

Az Apple termékének bevezetését megelőzően a Komszomolszkaja Pravda című lap sokakat megkérdezett, akiknél munkatársai az utcán Iphone telefont láttak, s az volt a válasz, hogy nem sietnek lecserélni készüléküket az új 4G-re. Az akciók viszont megtették a hatásukat: az egyik érdekelt cég meghirdette az első 50 vásárlónak, hogyha felmutatnak egy Iphone 3G készüléket, 50 százalék kedvezményt kapnak az új mobil árából. Egy másik vállalat már napokkal előbb megkezdte az előjegyzések felvételét, egy továbbinál pedig ajándékot ígértek az első vásárlóknak.

Kedden ráadásul az a hír terjedt el Moszkvában, hogy már elkezdték árulni az új készülékeket, ez azonban téves infó volt: valójában csak szerdán 0.00-kor kezdődött meg az eladás. Ezért álltak sorba két napon át az éjjel-nappal nyitva tartó boltnál. Az idősebbek először hagyományos módszerrel próbálkoztak: mindenki kezére ráírták a sorszámát golyóstollal, vagy felírták egy listára a neveket érkezési sorrendben. Hamarosan azonban már több lista volt forgalomban, ami a listák széttépéséhez és további káoszhoz vezetett.

A Komszomolszkaja Pravda helyszíni tudósítása szerint a legidősebb sorban álló egy 78 éves néni volt.

(forrás: MTI)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés