hirdetés
hirdetés
hirdetés

Négy csodás magyar reklám

A tavasz nem szarozott, illatos reklámcsokrot hozott. Meki, Jupi, Mindi, Sió
Tudják, hogy kell ezt csinálni jól!

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Németh idén januárban távozott a TV2 senior kreatív produceri pozíciójából, és eddig kérdéses volt, hogy hol folytatja tovább a karrierjét. 

A Dove és Lizzo közösen lépnek fel a fiatal lányok mentális egészsége érdekében. 

A Wavemaker társ-kreatívigazgatója a D&AD New Blood Awards Duolingo zsűrijében bírálja majd el a feltörekvő kreatív tehetségek pályázatait.

Influencer-menedzsmenttel, kampánykezeléssel és tartalomgyártással is megbízta a Samsung az ACG-t. 

A piac mérete tavaly 13,195 milliárd forint volt az MPRSZ adatai szerint, ami 9 százalékos csökkenést jelent a 2019-es 14,5 milliárd forinthoz képest. 

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
...és ennyit úgy általában az "igazmondó marketingről". Jézusmária, mivé lettünk!!
#
Történetesen ismerem annak a cégnek a tulajdonosát, amelyik a Sió számára hozza Dél Amerikából a gyümölcssûrítmények jelentôs részét, ennyit a magyar
gyümölcsökrôl...
#
hol látsz Te itt csodás reklámot? Ötlettelen..és tele van általánosággal:( ne hogy már a középszerű reklámoknak örüljünk..netán még tapsoljunk is hozzá!
#
az első kettő nézhetetlen. a mindig tv kárpótol a sok trágyáért
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás
hirdetés

Itt a tavasz, ami egyben azt is jelenti, hogy a Hornbach új kampánnyal jelentkezik. Szerencsére nem változtattak az eddig bevált humoros megközelítésen.

Az elektromos hajtásrendszereket fejlesztő és szállító társaság meghívásos tenderen választott ügynökséget.

Szakértőket is bevonnak a  munkába, hogy a rovat edukálja is az olvasókat.

A szpotban a VOLT és a Sziget most csendes helyszíneit járja körbe a Jeep hazai márkanagykövete.

Május 27-én válik elérhetővé 50 ország mellett itthon is a BTS Menü a McDonald'sban.

hirdetés
hirdetés